April 13, 2010

::hari ni dalam sejarah::


hari ni, hari driving sedunia.

kol10...drive ke bandaraya waterfront yg konon sgt gah..
nak kne amek my cousin sbb dia g servis her car, amek maa, anta diorg blk,
amek kanak2 ribena, balik umah, anta maa g baca yasin, shopping cikedis brg 1 troli 2.

ok, hari ini dalam sejarah hidup aku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hari ni letih;

tekan minyak.
kete byk..


hari ni suka hati;

leh mkn mingo-mingo..
tapi
cpt giler cair...
takde kualiti...
(RM3..ak mkn vanilla nye blnje knk2 riang lg 2 org)

leh mkn satay ikan...
tapi
dulu secucuk ade 5 bulat2.
.skang da tinggal 4..huhu
(RM2)

maa da blk...
leh msk2 ngn maa..
maa..ilebiu...
hee =D


hari ni serba tak kena;

ckp ngn cik passenger.

asyik jaga hati orang, sape nak jg hati kita.
inche jebat kate dia leh tolong jg...tp kne caj la..
(hampeh lu jebat...x abes2 demand)

ye, saya setuju, dunia kadang2 kejam.

hari ni tak cukup nafas;

asyik batuk
ye, saya tak pegi clinic
sbb
"minum je air msk tu byk2...hilang la 2-3 hari ni"

ye maa. baiklah.
sy anak yang baik..
samie'na wa ato'na


hari ni juga saya rasa sejuk;

hati saya dah beku.
dan saya rs nk baca fairy tale..
"SNOW QUEEN"
tapi nak tuka jadi version saya..
"PRINCESS ICEBERG"
amacam??style??













p/s: hitam putih warna kehidupan...
jangan ada kelabu....

No comments:

Post a Comment