July 11, 2010

::speechless::

Finally...Eventually...Finished~!!

di sini sy ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kepala otak saya kerana berjaya memberikan idea2 yang bernas untuk proses me'report'kan diri. walau kadang2 jammed sampai bercelaru semua benda laen. tapi inche otak..anda memang 'TERBAIIKK'!!

saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang suke memperingati tarikh masak report saya... ye anda semua memang psiko..tapi disebabkan ke'psiko'an anda. siap la sekeping report yang begitu didambakan oleh UIA nih. terimakasih sekali lagi kepada teman2.. tanpa ke'psiko'an anda...takkan ade report saya.

alang2 buat speech nih, nak jugak bagitau kepada pencurik laptop ku.. kau memang CILANAT yg CELAKA..sebab kau la mood ak nak buat keje tkde..dahla mood tu mmg dtg nye sesekali je.. kalo jemput pon belom tentu dia nak dtg. berbeza dgn inche skait kpla..dtg x berjemput..pergi pon nak kne halau btol2...

alang2 menyeluk pekasam juge... a zillion thank you kepada Tuan Haji Ayah and cik Kakak kerana meminjami kepada saya laptop untuk siapkan inche report...

sekian terima kasih semua~!!!













p/s: alamak~!!!dtg lagi~!~!!

No comments:

Post a Comment