September 30, 2010

::perubahan::


betul ke aku dah banyak berubah...?

betul ke aku dah tak macam dulu??

betul ke aku mcam tu?

betul ke aku yang dulu lagi best dijadikan kawan??

betul ke aku da tak sesempoi dulu??

******************************************************************************

yang aku tau...

aku cuba untuk meramaikan kawan2 aku yang nak kate sikit tak sikit..nak kate banyak tak la banyak sangat...

aku cuba untuk enjoy my life with them...sementara kami masih bersama..ade 1 sem je lagi we're together..huhuhu..tolong la paham...

aku jugak cuba untuk jadi orang yang reti bahasa dan berbudi bahasa..takkan la kawan kpd kwn2 aku, aku nak buat sombong je..tak nak kawan..sah-sah muke aku awal2 lagi dah kene pangkah ngan diorang...lagipon, diorang pon kepala sama ngn aku..sumbbakk...hehehhe

mungkin korang nampak kami macam attention seekers, tapi kami(aku n my bestie) sebenarnye cume bertegur sapa dengan membe-membe kami...takde timbul pon isu kami cuba untuk menarik perhatian kamu-kamu...

and it's fun to have many friends outside the circle.. i mean, jangan terlalu mementingkan seniority sangat... tau la kamu fourth year students, so what?? fourth year dapat lesen besar ke nak judge orang macam tu je?

**********************************************************************************

after a while, now i think i know why orang cakap...

"bukan senang nak pleased sume orang.."

betulla kot...sbb kamu dan kamu dah banned dia...so, everything that have to do with her is also tak sedap di mate kamu dan kamu...

mungkin betul jugak quote tu..sbb semua orang ade taste yang berbeza and have their own preferences...so takleh la nak salahkan mereka-mereka...sepertimana aku takleh salahkan kamu-kamu yang rasa aku semakin hari semakin cube untuk menarik perhatian kamu-kamu...

**********************************************************************************

tapi time kasih jgk kt kamu dan kamu...
sbb buat aku muhasabah diri jap...takutla jugak kalo betul aku skang da makin ngengade...

time kasih kpd kamu dan kamu lagi sekali, sebab susah2 je caring pasal kami...terase ade yang sayang...terase seperti ade yang peduli...lebiyu both ok?sayang kuat2 nih...aku tau kamu tulis sbb kamu sayang aku kuat2 jugak...^^,

time kasih ye kamu dan kamu..walaupon aku tau..kamu dan kamu tak baca blog aku..(kalau baca, mau jadi perang dingin antara aku dgn kamu dan kamu) aku akan cuba sedaya upaya untuk tidak menjadi mereka yang gilakan publisiti murahan.





No comments:

Post a Comment