April 29, 2011

::it's over::


semua barang2 dah selamat sampai kat rumah. Mase tgk2 barang before kemas2 tuh, macam komfem je tak banyak barang. bila da stat kemas..2 hari 2malam gak baru siap. total kotak untuk barang2 6 kotak. memang betul2 macam budak2 maen kotak.

sejak mak aku mengamalkan sistem 1room for 1 person, aku selalu rs..bilik aku paling luas, paling xde barang, paling senang kemas dan yang paling penting, paling simple. tapi sejak semalam, aku still mati kutu camne nak unpack semua barang2 yang ade dipack ke dalam 6 kotak, 3 beg pakaian, 2 paper bags...

so solution nye..aku susun je dulu kotak2 yang ade tuh.. (rujuk gambar di bawah)




wat2 mcm karya seni sket...sek sok aku kemas la...hahahha..barang boleh tunggu..holidays mane boleh!! takkan same holiday tahun lepas dan tahun depan..hahhaha...enjoy dulu der!! =D

No comments:

Post a Comment