July 18, 2011

Hidup Perlu Makin Matang


090711- kakanda terchenta dah selamat jadi tunang orang...so no more mat red...changed to abg iwan. the majlis went well..the food..the jemputan...the rombongan..al iz well...this is the upacara sarung cincin..
the majlis is not too grand but its cool. it is simple and perfect. but the preparations was crazy. sesape yang penah dgr cite pasal prep cik kakak untuk tunang pasti cakap, "gill-err!!" yeah..the prep took place 3 weeks before. with just me being the supir, the planner, the penggubah and the runner. dont get me wrong..i dont mind being all those..bahagia pon ade..hahaha... sebab one of my besties was here with me!!

thanks mate!!sayang kau ang!!sudi jadi bibik for 2 and half days...kalo tak aku rs bkn setakat seminggu ak demam...mau sebulan tak bangun..dah semua benda orang carik aku..huuuuuu...len kali leh ajak kau nolong lagi...hee =D

okeh...best memang best..tapi ade gak yang tak bestnye... patut la muke cik kakak dulu masa inche abaha tunang kelat je.. rupenye selalu ade soklan extra dari sanak saudara...
"yang adik ni bile plak?"

hadooiii~~ ape nih?? patutlah aku da rase aura mcm diri ini akan jadi perhatian time majlis tuh..haisy~!!!cik kakak dulu ok la jgk..sebab ade pakwe..yang aku nih single and very much available nih cane?haahh disebabkan aku sempoi dan aku tau aku disayangi ramai... aku jawab jugak..

"InsyaALLAH..bulan doblas....free-free kanlah schedule bln doblas eh?"

"owh..bln doblas..bakpe dop wak skali je ngn kakak?" mak teh ak tanye..

aku pon jawab dgn penuh tatasusila, "sebab taktau lagi bln doblas tahun mane.."

AHAHAHHAHAHAHAHA....sebijik lepeng mentah lekat atas belakang aku...berbisa jugak la..hahah

tapi bile pikir balik..maybe dah tibe mase aku mematangkan diri...

bak kate fahrin celup..

"beso doh kang..sapa bile nak jadi mcm budok2 je nih?"

ok fine!!lepas nih ak terus jd siyes salahkan beliau!! =p

tapi..mungkin care aku bwk diri tak nampak matang...tapi care pikir aku, aku rase dah matang dan tak perlu ditukar lagi..heheheh..nak jugak bela diri sendiri!!bdk degil!!



No comments:

Post a Comment