November 23, 2011

Kembara

hye and Assalamualaikum..

its been a while...not that I dont have anything to write...

just too many things happened...

and I knew that..everything that happened..must be a reason behind it..

duk KL seminggu..makes me wonder if I can go thru hectic life in KL.. m not sure 'bout that..what i'm sure enough is...me doesn't suit that kinda life...daripade...kerja adalah ibadah...all I got is 0 pahale..due to cursing on the road..huhuhu...furthermore...everyone really like to shake hands..i know..we can refuse but...I just dont have the courage to refuse..huhuhu..lemah betul iman di dada..macam ni nk duk KL...x sampai sebulan..ntah dah terpesong bape degree dah kot..huhuhu...saye tau kail saye panjang mane...so, baek jangan duga lautan tuh....I know my limit...but I dont really know what I dont know...

Ya Allah...Kau penjaga hati...Kau pemegang hati..jgn Kau bolak balikkan hati aku...

Ya Allah..pelihara aku semoga aku sentiasa dalam lindungan-Mu...




No comments:

Post a Comment