September 27, 2012

Abah Pesan!


Pesanan seorang abah:

Abah pesan, jangan ingat lelaki nih tough sangat. Hati diorang boleh tahan lembut jugak. Sebab? Orang laki pon reti nangis bila orang yang dia sayang sangat sangat da jadi hak orang lain. Lagi-lagi, dia tau tu salah dia.

Abah pesan lagi, kakak kalau dah rasa suka kat orang tu, jangan lupe bagitau orang tu. Bukan semua orang paham macam yang kita paham.

Abah pesan jugak, kalau x mampu memiliki, cukuplah sekadar doakan orang yang kita sayang tuh, gembira dan bahagia dgn orang yang dia pilih.

Pesanan abah jugak, kalau nak naik pelamin, jangan sorang2..tunggu ade pasangan, takut lekat badi sampai sudah xde pengantin kat sebelah.. "tak larat aku nk bela kau sampai ke tua!" ahahahhahah... Kurang asam punye Abah!

Dan ni la Abah saya:


yang caring..
yang lovable..
yang understanding..
yang sengal..
yang best..
yang considerate..

huntunglaa abah ade anak yang selalu puji dia! Anyways, saya sayang abah saya! sebab? Sebab Abah saya best~! hahahha

No comments:

Post a Comment