May 16, 2010

::quizzes::

First: Rahsia Mengikut Tarikh Lahir

Wataknya paling susah untuk dimengertikan. Kadangkala dia disukai kerana kebaikannya dan kadangkala dia dibenci kerana perbuatannya. Namun buat teman-teman dia merupakan orang penuh pengertian. Dalam pelbagai situasi dia lebih suka merendahkan diri jarang sekali mahu menonjolkan kelebihannya pada orang lain.

susah difahami tapi penuh pengertian??memang kompem berselirat..

Second:Corak Cap Jari


Corak cap jari NEON ialah : WWWOW.
Watak :Anda seorang yang bijak dan sentiasa mendapat anugerah dan pengiktirafan. Perjalanan kehidupan anda sentiasa lancar dan selesa. Anda akan mendapat kejayaan yang besar jika anda bekerja lebih keras.

berlaku beberapa penipuan di sini...
1) sy tak sentiasa mendapat pengiktirafan atau anugerah sbb bijak..tp sbb nakal.
2) perjalanan hidup sy agak terumbang ambing..mcam hidup org laen jugak...takdenye lancar dan selesa...
3) setiap org yg berusaha pasti dpt blsan yg setimpal...that's a fact...

Third: Perilaku Berdasarkan Tarikh Islam
Neon lahir pada : Ahad, 22, JamadilAkhir, 1407 Hijrah
Perilaku Berdasarkan Bulan Islam: JAMADIL KHIR : Wataknya berani, dia hormatkan orang lain. Berbagai kepandaian ada padanya. Apabila dia tahu bahawa dia salah atau keliru maka dia mudah mengakuinya, tapi bila dia tahu dia benar, pendiriannnya keras dan tidak mahu mengalah. Semasa kecilnya, ibubapanya perlu mendidiknya dengan baik agar terserlah sifat-sifatnya yang baik itu, kerana jika betul didikannya, masa dewasa ia akan menyenangkan kedua orang tuanya.

pendek kata: keras kepala + tak gemuk ak dipuji + tak mati aku dikeji + multitalented..hua3..ntahapapa


















p/s: ye sy bosan tahap gaban...make sy buat la sume quiz yg ade tersepak kt fesbuk tuh..heheheh...nway..gudluck inche jebat,,esok 1st day...hahahah

No comments:

Post a Comment