August 17, 2010

::iftar di pdg::


hari isnin adalah hari yang sgt2 aku tak suka. class x putus2 dari pukul1130 sampai 630.

tapi, semalam jadi the first monday yang aku suka. lepas 1 hari bergelumang ngan buku dan lecture (tp takde la ak dgr bg full attention pon dlm cls tuh), kitorang buat iftar kat padang dpn msjid negeri.

--ni la pdg nye, ramai org dtg berbuke sini--

yang abes class awal, kol5...sampai awal kat padang ni. diorg da tolong chopkan tempat sekali ngan beli makanan tuk org yang cls mcm aku. tapi sbb lecturer aku baek semalam, dia bagi chance kitorg blk awal semalam. so, sempat la aku ngan rakan2 seperjuangan gi tawaf bazar ramadhan kat depan masjid tuh. agak besar bazar kat situ. dgn manusia yang berpuyu2 membelibelah tuk berbuke. huih...meriah sumgoh..~!!

beli nye beli kueh muih, kitorg pon g la blk port cls kitorg tuh...sambil buat observation, nampak la beberapa kerat lg bdk2 same university ngan aku wat iftar sesame membe...tp yang plg best, xde lg yang leh 'celen' kitorg..walawei.. kitorg punye liqo' la plg besar. 45+ org gk la yg dtg which are the majority. ade 2-3 org je yg tak pegi tu pun sbb MC..huhuuhu...yang lawak nye dm ramai2 tuh, 2 org je bro yang pegi.. yang laen bz kot...x pon cls abes lmbt sgt.

anyway, sangat best berbue pose bersame2. thinking of this would be the last one with u guys...make me sad. bile lagi ek kite leh mkn ramai2... bergelak ketawa... announced arrival of ketua kelas... tapi takpe, let's save this memory in the memory card..hahahah...



--ni la kitorg, tolak nabil n sue, the moment capturers--




No comments:

Post a Comment