August 03, 2010

::jangan cakap::


blk dari brekfes...ngan mcm biase la, cik co-pilot yg tak jemu2 duk sblh ak..

pastu keluar topik girlish sket... FYI, aku rock, jrg berbual mende2 girlish nih...

"cane ko leh tersuke kat bdk hah??aku kompius..."

"diye tak bdk ok. matured enough."

"but still...bdk2...kalo aku, ak nak yg lg tuwe dr aku..da keje, ensem, macho, kaye.."

biasela...ciri2 yang aku duk idam2 dari dlu,kini dan slamenye kot...hehehe..

"suke tak perlu sebab...ko akn suke bile ko suke..."

"ok, point taken, tapi...IC ye ttp 89"

"jgn a tgk IC"

hahahha..kitorg ketawa.

"aku rs, kalo da IC no. start with 88 and above, aku da takleh nak kate aku suke, i just adore them.."

"ko jgn ckp besar..ti kalo jd btol2 ko terjatuh suke kat budak2..ank2 ikan ko tuh..br tau..mulela malu nak ngaku..."

"taakkkk kkooooottt.." sedikit berdebar2...

baru teringat cerita kezen aku, diye lelaki yang baek,ensem and da keje.

ciri2 wanita idaman beliau:

  1. taknak yang putih melepak.
  2. taknak anak bongsu.
  3. taknak sekampong.
  4. taknak yang manja.
  5. taknak yang dah ada kereta..bia susah dlu, bru senang bersame2.
ciri2 isteri yang dia dapat:
  1. putih melepak.
  2. anak bongsu.
  3. selang 2-3 buah rumah je.
  4. manja giler.dah name pon anak bongsu.
  5. dah ad kereta..so, senang je la bersame2.
mak aku pon pernah cakap,

"biasanye yang kita taknak la akan dapat..."

aku dah ade rase sedikit cuak...sbb aku tetap taknak ape yang aku taknak tuh.

so, aku tukar la sket ciri2 inche zain ilusi aku tuh:
  1. nak yang ensem.
  2. nak yang tinggi.
  3. nak yang kaye.
  4. nak yang keje arkitek.
  5. nak yang berilmu,beriman, beramal.
  6. nak sume yang di atas.
haaa....amacam??yang taknak leh dapat. takkanlah yang aku nak tak dapat. ape salahnye aku sebut yang aku yang nak kan??





No comments:

Post a Comment