January 01, 2012

Resolusi Tahun 2012

1. Membersihkan hati->sila klik dan baca

dari ciri-ciri hati ade tuh..aku rase..hati aku kalau bukan hati yg sakit...mungkin menjurus ke arah hati yang mati. dan aku ingin berusaha untuk membersihkan hati aku. semoga aku berjaye. sbb aku nak jgk jadi bdk baik.. =)

2. Mencari kerja yang stabil.

I want to start my new 2012 with something good and nice. mungkin permulaannya dgn Program GEMS nih dan mungkin rezeki akn dtg mencurah2 lepas ni..positif..positif..dan positif..

3. Menjadi seorang yang positif.

positivity may leads to many series of positive things..semoga dgn positif juga..sy akn berjumpa dgn kerja sy, kehidupan sy dan jodoh sy..kawen tahun bru lagi sekali. hahahha..copy paste ayt mcja..

4. memperbaiki hubungan dgn org lain.

semoga saye lebih pandai berkomunikasi dan berhubung dgn org lain. semoga kewujudan saye membawa kepada kesenangan org lain bukan kesusahan. =)

No comments:

Post a Comment